10 cUteSt caT mOmeNt

welcome to my page

selamat datang ke blog 9w2hfz apez putra.
add me on facebook & ym.
h_feez88@yahoo.com.

Saturday, January 16, 2010

10 perkara paling malas dilakukan rakyat malaysia

10 perkara yang paling malas dilakukan rakyat malaysia.. hak2.. kajian ini dilakukan oleh aku sendiri keatas diriku sendiri dan kawan2 ku yang dekat denganku.. hak3.. layan.. zZaSs!!

1) beratur kat pejabat pos untuk bayar bil..
MySpace
adeii!! punya la ramai orang kat post office 2!! time aku xbayar bil xde plak depa nak bayar bil!! ergh!! sengal!! aku pkir nk kasi flying kick jeww kt smua!!

2) tukar tong gas sebab gas abiz..
MySpace
mak ai!! tengah sedap2 layan psp, meyn laptop.. mak plak panggil.. suh tolong p beli gas.. xtolong kang.. xmakan aku.. nak angkat sikit punya berat.. p anto kedai.. balik bawak yang baru.. bawak p dapur balik.. adeii!! berat doe!!

3) kena tolong mak wat persiapan raya..
MySpace
ne agi 1!! adeii!! time raya!! alamak.. semua nak ditukar baru!! nasib bek xde nak tukar umah baru!! lemah semangat aku la cmne..

4) kena amek sijil spm..
MySpace
sijil SPM ko.. xamek xkeje aku nanti.. nak ker xnak kena jugak wat nak.. pakai sikit punya sopan.. adeii!! xleyh bla.. nak ngadap muka cikgu2 yang daa 4 5 aku xjumpa.. adeii!! macam soalan.. belajar mana skunk??daa kje blom?? daa abiz blajar?? u mana??

6) pergi pasar beli barang dapur..
MySpace
uish!! mang ai!! bau ikan!! bau daging!! memang busuk!! tapi nak wat cmne.. daa xde orang kat umah neyh.. nak x.. kena jugak la tahan hidung mancung aku neyh.. adeii!! dunia!!

7) beli pampers akak/adik..
MySpace
aku daa bertobat!! xmo agi pergi beli benda haram neyh!! muka macho!! p beli pampers!! argh!! tidakkk!!! aweks kt kaunter 2 usha pelik jeww kat aku!! muahaha!!

8) potong bawang/lada..
MySpace
aku neyh.. kalau disuruh.. bukan malas.. tapi bagi la kje2 yang xleyh wat aku touching.. wat aku nangis.. aku xsuka..

9) wat lesen memandu..
MySpace
kena p kelas.. kena dress sopan2.. kena bawak kete 60km/j.. kena jadi plastic.. wat2 baik ngan abang/akak jpj.. adeii!!

10) update blog/social network
MySpace
adeii!! ne satu agi punya hal.. xupdate kang kena band!! update kang de jeww bnda xkena.. kui3!!

No comments:

Post a Comment